A szoros ütemtervet szem előtt tartva, az állomási burkolatok bontásával párhuzamosan megkezdődtek a pályaszakaszt érintő bontási munkálatok is.
A teljes déli szakaszon - akár csak korábban a vonal északi részén - megújul, és korszerűbbé válik a sínpálya. A korábbinál sűrűbb, 75 cm lekötési távolsággal rendelkező, edzett fejű sínszálak tartósabban elviselik a vonatok által keltett igénybevételt, valamint csökkentik a zaj- és rezgéshatást.
A szállítmányozási- és karbantartási munkálatok biztosítása érdekében egyelőre az egyik sínpár bontása és újraépítése történik, így a BKV Zrt. Kőér utcai járműtelepe és az M3 metróvonala közötti kapcsolat folyamatosan fenntartható.
Képgalériánkban most a vágánybontással kapcsolatban állítottunk össze egy válogatást.
Fotók: Horváth Bence