Actual

Peephole to the Deák Ferenc tér station

The excavation of the elevator shaft in Erzsébet tér since March, later the construction of the connecting tunnel by mining method are slowly coming into contact with the passenger area of the metro station.

The Deák Ferenc tér station, which was closed on November 7, is now only separated from the Erzsébet tér shaft by a door and an approximately 60 cm thick reinforced concrete wall, and can be seen from one room to another through a previously made palm-sized gap.

Click HERE for the picture gallery of the works!

Photos: Bence Horváth

Aktualitások

Betekintő a Deák Ferenc téri állomásra

Az Erzsébet téren március óta zajló aknafeltárás, később bányászati módszerrel történő aknamélyítés és az összekötő alagút bányászati módszerrel történő építési munkái lassan összeérnek a metróállomás utasforgalmi területével.

A november 7-én lezárt Deák Ferenc téri állomást mára csupán egy ajtó és egy körülbelül 60 cm vastag vasbeton fal választja el az Erzsébet téri aknától, a kialakított tenyérnyi résen pedig átlátni egyik helyiségből a másikba.

A belvárosi Gödör mellett egy üveg szerkezetű lift biztosítja majd a lejutást a peronszintre a metrófelújítás befejezését követően, de addig még rengeteg feladat vár a kivitelezőre. A következő lépés az állomási végfal átvágása, átbontása lesz, majd megkezdődhet a végleges vasbeton szerkezetek építése is ezen a területen.

A munkálatokról készült képekért kattintson IDE!

Fotók: Horváth Bence

Budapest
BKV
BKK
MFPI