Metrópótlás

Az M3-as metróvonal infrastruktúra rekonstrukciójának második üteme

A második ütem 2019. április 6-án kezdődött el a Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest közötti szakasz lezárásával.

A korszerűsítés második üteme várhatóan 2020. III. negyedévében fejeződik be, a munkálatok ideje alatt a déli szakaszon metrópótló buszok, közvetlen autóbuszjáratok, valamint az elővárosi szolgáltatók is segítik a közlekedést.

Munkanapokon teljes üzemidőben jár a metró Újpest-központ és Nagyvárad tér között, és metrópótló busszal lehet utazni Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest állomások között.

Hétvégenként Újpest-központ - Lehel tér között közlekedik a metró, Lehel tér - Kőbánya-Kispest között pedig metrópótló autóbusz szállítja az utasokat.

A metrópótlásról és az alternatív utazási ajánlatokról a www.bkk.hu/m3felujitas oldalon tájékozódhatnak.

Az M3-as metróvonal infrastruktúra rekonstrukciójának első üteme

A metrófelújítás 2017. november 6-án kezdődött el az Újpest-Központ és Lehel tér közötti szakasz lezárásával.

A korszerűsítés első üteme várhatóan egy évig tart, a munkálatok ideje alatt az északi szakaszon metrópótló buszok és villamosok segítik a közlekedést.

Munkanapokon az első hajnali járat indulásától 20:30-ig rövidített útvonalon, Kőbánya-Kispest és Lehel tér állomások között közlekedik a metró. Esténként, 20:30 után a teljes vonalon metrópótló autóbuszok járnak.

Hétvégenként a metró teljes vonalán pótlóbuszok szállítják az utasokat.

A metrópótlásról és az alternatív utazási ajánlatokról a www.bkk.hu/m3felujitas oldalon tájékozódhatnak.

 

A metrófelújítás idején az utasforgalom biztosítására felszíni pótló hálózat került kialakításra, melynek alappillére minden ütemben a metró nyomvonalát követő metrópótló buszok indítása. A buszok számára ideiglenes végállomások, megállóhelyek létesültek, továbbá forgalomi rend változások segítik a közösségi közlekedés lehető leghatékonyabb megoldását, többek között a közlekedési jelzőlámpák szabályozása és buszsávok kialakítása révén.

Budapest
BKV
BKK
MFPI